Evde Arabalı Pasta Yapımı :)

Her hafta cuma günü Etka'nın okulunda bir çocuk 'Lezzet Çocuğu' oluyor. Bu hafta Etka'ydı Lezzet Çocuğu...
Perşembe günü aksam saat 7 gibi dersten çıktım, birlikte pasta malzemesi alıp eve gidiyoruz. Süt dilimi mi yapsak köstebek pastamı diye düşünürken, Oğlum ne' li pasta yapalım diye sordum. 'Arabalı' demez mi.. Arabalı nedir yaa, pasta dediğin ya meyveli ya çikolatalı olmaz mı:)

Yada en başta ben yanlış sordum :) Çikolatalı mı? Meyveli mi? diye sormalıydım galiba, ucu fazlaca açık bir soru sorduğumu cevabı aldıktan sonra anladım zaten de çok geç oldu 😄
Etka arabalı deyince yüzünün şeklini görmen lazımdı diyor eşim, e na'pıyım beklemediğim yerden geldi cevap 😄😄 
Kuzum istedi bi'kere, yapmazmıyım. Şeker hamurum yoksa ev yapimi pasta kremam var, gıda boyasi yerine de tazecik sıkılmış kırmızı pancar suyu, miss. Üstünün şekillerini de kagıttan kalıplar kesip pastanın üzerine tuttum ve hindistan ceviziyle doldurdum. Öyle böyle derken işte bu çıktı ortaya.

Bu da Lezzet Ustası Etka :)

Çocuklar İkindiye kadar zor bekledi dedi Öğretmenimiz:))
Afiyet şifa olsun Kuzulara:)

Farların ortasına bır de ağzını yapsaymışım Şimşekciğin güzel olacakmış

O günden sonra anneyi pastacı zanneden Etka beyden Mater' lı, kamyonlu, Mac'li pasta teşvikleri geldi ama yemedim bu sefer:))
Yiyenlere afiyet olsun:)

5 comments

9 Aralık 2015 01:55

:) ay bu annelik fena bir iş doğrusu... insana neler yaptırıyor. Hiç yokken ne cevheri ortaya çıkarıyor. Doğrusu görüntü çok güzel. Tadı da öyledir mutlaka. Ellerinize sağlık. Sevgiler!

9 Aralık 2015 02:25

Vallahi bravo, gayet başarılı bir sonuç çıkmış ortaya :)

24 Aralık 2015 09:13

@Cicideko aynen öyle, çocuklar çok fena en olmazı olduruyorlar. bir gün birisi arabalı pasta yapacaksın dese mümkün değil inanmazdım. Ama yaptım oldu :))

24 Aralık 2015 09:13

@Handan teşekkür ederim:))

7 Ekim 2017 18:33

şekilli pasta maharetli kadınların işidir bede yapacağım... inşallah o kadar maharetim vardır.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca